جوک جوک جوک جوک
نوشته شده توسط : چوبین
فرهنگ لغات زنان :

1. آره يعني نه

 2. نه يعني آره

 3. ما با يد با هم حرف بزنيم يعني بشين فقط گوش کن

 4. هر کار دوست داري بکن يعني بکن ولي بعد دهنت سرويسه

 5. چقد منو دوست داري ؟ يعني يه گندي زدم مي خوام بگم

 6. دو دقيقه ديگه حاضرم يعني دو ساعت علافي

.........................................................................

از ترکه ميپرسن به 5 تا دختر که رو يه ميله نشسته ان چي ميگن؟

ميگه: يه سيخ جيگر

.......................................................................

ترکه شماره تلفن پيدا ميکنه. زنگ ميزنه ميگه: من شماره تونو پيدا کردم. آدرس بدين تا واستون بيارمش

......................................................................

ترکه هزار تومن ميندازه صندوق صدقات، تا غروب واميسته اونجا هرکي مياد پول بندازه ميگه آقا برو من حساب کردم

......................................................................

به ترکه ميگن تو پيامبرا به کدومشون ارادات بيشتري داري؟

ميگه حضرت سوج

ميگن : حضرت سوج نداريم که ؟

ميگه : خودم ديدم پشت يه ماشين نوشته بود يا سوج





:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: